pondelok 13. februára 2012

Výber súťažiacich naslepo 1. kolo

Máme za sebou prvú úvodnú časť súťaže. Celá show odštartovala 12.2. o 20:08 na televízii Markize a Nove. Celkovo vystúpilo 14 spevákov a z toho 10 postúpilo do tímov a 4 vypadli.
Ako prebiehala súťaž a výber naslepo v prvom kole? Koho si vybrali porotcovia a koho si vybrali speváci za kouča v prvej časti Hlasu?

Výber naslepo a súťaž prebiehala v svižnom tempe a bolo tam aj trochu srandy. Hlavne keď sa porotcovia navzájom doberali - David vs. Rytmus, Rytmus vs. Vojtek a Vojtek vs. David. K stretom medzi Darov a niekým nedošlo. Porotu v krátkosti predstavili: Jozef Vojtek -  Má za sebou mega koncert  pre 60000 ľudí, je označovaný ako český líder rokovej populárnej hudby. Michal David - je dlhodobo na vrchole tanečnej hudby. V repertoári svojich diel má aj niekoľko úspešných muzikálov v ktorých mimochodom vystupoval aj Jozef Vojtek. Rytmus – Dlhodobo najpredávanejšie albumy, sám o sebe povedal : „Pretože my vyhráme – vy a ešte nepoznáte“.  A Dara – Bola na výslní už od 6 rokov, kedy spievala s geniálnym spevákom Karlom Gotom. Vyjadrila sa takto: „Ja hľadám hlas, ktorý osloví, musí v ňom byť to kúzlo!“

Tímy podľa toho ako si ich vybrali súťažiaci a porotcovia – kouči 12.2.2012:

MICHAL DAVID má zatiaľ vo svojom Tíme: Arpád Csete SK, Lucia Molnárová (25)
RYTMUS si vybral a jeho si vybrali: Kristýna Daňhelová CZ, Petr Lexa (20) CZ,
JOZEF VOJTEK Tím vyplnil doteraz: Daniel Mrózek CZ, Jakub Pohle  SK, Bára Vaculíkova CZ,
DARA ROLINS má vo svojom Tíme: Adam Pavlovčin (16) SK, Simona Hégerová, Alan Tuscanti CZ,

Celá tabuľka súťažiacich sa nachádza a môžete si ju pozrieť na karte "súťažiaci" v hlavnom menu hore.

V prvom kole a prvej odvysielanej časti Hlasu už pri výbere naslepo VYPADLI: Vanda Krajčovíčova, Viliam Šandor, Vanesa Walsbergerová CZ , Tino Richter,

Vystúpenia spevákov v poradí tak, ako ich odvysielali TV Markíza & Nova:

(Zoradené podľa Meno, vek, názov piesne, kto sa otočil, koho si vybral súťažiaci, alebo kto išiel domov)

1. Prvý spevák v Hlase Daniel Mrózek (18) CZ vystúpil s piesňou: Apoloqize. Vojtek: "Když si vybereš mne, vybereš si správně. Kdyš si nevybereš mne, udeláš chybu" Zvolil si za kouča Vojteka, pričom sa otočili všetci štyria porotcovia Hlasu. 

2. Speváčka Kristýna Daňhelová (17) CZ pieseň Big Girls Don´t Cry. Prvý sa otočil Rytmus: keď som sa otočil som bol úplne nadšený.  David sa otočil druhý. Kristína si nakoniec vybrala si Rymusa so slovami: "Ja si tedy zariskuji a vyberu si – Rytmuse."

3. Jakub Pohle (21) SK spieval pieseň: Alwais. Dara sa otočila prvá. Potom Vojtek – Ja bych z tebe chtel vytáhnout toho Bon Joviho. Myslím že má na to. Tina: "Hlas česko slovenska sa teší na teba,. Nepi a nefajči a choď skoro spať, nesmieš ochorieť!"...  Vybral si Vojteka.

4. Vanda Krajčovíčova spievala pieseň: Touch the Sun. Má svoju kapelu ma svoje skladby. Dlho sa nikto neotočil až nakoniec  sa neotočil nikto. Vypadla.

5. Adam Pavlovčin (16) SK Spieval pieseň: Love´s Divine Otočila sa Dara ale nakoniec si vyberal medzi Rytmusom a Darou. Dara ho opantala slovami: „Si kúzelný zjav a výhodu mám oproti ostaným porotcom, že som žena“. Adam na to zareagoval a povedal: „Tak beriem Daru“. Dara sa o ňom neskôr vyjadrila: „Mne sa na ňom páčila ká ta krehkosť, síce je to muž ale má v sebe takú tu „srnku““

6. Viliam Šandor spieval pieseň: On My Head. Nik sa neotočil takže koniec Tina sa o ňom vyjadrila – to je strašne škoda, pretože on je zjav. Viliam v zákulisí: „Trošku som smutný, teda trošku dosť“.

7. Simona Hégerová (16) SK spievala pieseň: Mama Oo. Chcela by som sa zviditeľnť a nespievať si iba doma v kúpeľni, Dara sa otočila prvá, Dara veľmi som nepočula tak dobre zaspievanú pesničku – som okúzlená nadšená a strasne by som som ta mala vo svojom tíme. Vojtek: Si krásna si mladá Simona pi výbere zareagovala: „fú...“ – „ten tady není“, povedal Vojtek! David“ je vidět, že to máš v sobě . Vojtek sa ju snažil dostať do svojho tímu slovami: „Ja ma skušenosti“ . Simona si teda vybrala so slovami: „Tak asi...ja neviem“ (nasledovala reklama J 20:51 - 20:56) až nakoniec jej životné rozhodnutie znelo „Darinka“. Dara: „Krásna, skromná a dokonalá speváčka, nato že má 16...“.

8. Arpád Csete (38) SK spieval pieseň: Mad World. Zatiaľ jediný spevák, ktorý sa doprevádzal hudobným nástrojom, konkrétne klavírom. Rytmus sa otočil prvý a Michal David ako druhý . Rytmus: „Ja som to stlačil preto že som tam počul muzikálnosť – si muzikálny „Čávo““, David: „Klid, harmonie, ty si nezašel do nejakých extremu a šels po svoji lajne“. Rad bych tě mněl ve svím tímě. Arpád nakoniec povedal: “Takže som videl na youtube od Rytmusa nove veci a aj jazove posledné - klobúk dole, ale vyberám... klavírne veci , voľba je jasná – David“

9. Petr Lexa (20) CZ spieval pieseň: Forget You. Dara tancovala na kresle, Rytmus pri prvom refréne stlačil, potom Vojtek, a Dara a až nakoniec aj Michal David. Peter skoro cely čas vystúpenia skákal.  „Ja som sa stavil s Leošom že: “Jestli se nekdo votočí, pak zvyšek písně odskáču“  splnil stávku :) – aj keď v poskoku sa ťažšie spieva – vyskúšajte si to. Ale na druhej strane sa spevák musí vedieť trafiť do tónov aj v takejto skákajúcej pozícii. Dara o ňom povedala s úsmevom: “Okrem toho čo si to robil si aj vynikajúci spevák“. Peter:  „Ja bych si teda zvolil Rytmuse“.  Leoš o ňom v zákulisí vyriekol: „Skokan roku Hlas česko slovenska. Inak Peter je aj Divoká karta Europa 2“.

10. Markéta Walsbergerová CZ spievala pieseň: Hello Učila v materskej škole, skúsenosti v zahraničí so spevom. V zákulisí o nej chýrovali slová: „Mne to príde super a mně taky“, no nakoniec  sa nikto z porotcov nerozhodol pre jej zaradenie o súťaže o ne-postupe bolo rozhodnuté. Dara: „Nemala som pocit, že je tu výnimočný hlas, ktorý by ma presvedčil otočiť sa“. David: „Měl sem pocit že jsem v bare. Nespívaš v bare? Vanesa sklamano odpovedala: „nie!“  David  úsmevom: „mnela bys!“

11. Bára Vaculíkova (32) CZ spievala pieseň: Poison. prišla do súťaže s dieťaťom na rukách. Vojtek sa otočil prvý hneď pri refréne. Keďže iba Vojtek sa otočil, povedal ako prvý: „Vítam tě v tíme. Ja jsem tam slišel dole tak zafarbené rokové spodky“. David: „Mně to proste nedostalo“.

Reklama 21:22 – 21:27

12. Alan Tuscany (20) CZ spieval pieseň: Whataya Want from Me. Vytvoril super atmosféru a správal sa úplne spontánne až na konci takmer všetkých rozosmial svojimi výrokmi. Na hlave mal akúsi čiernu čiapku, či baretku, ktorú si stále poťahoval. Dara sa otočila prvá a sama takže patrí do tímu Dary. Dara: „Som rada že som si tohto „magora“ vybrala do svojho tímu“.  Rytmus: „Ľutujem že som nestlačil!“. Alan: „Stejně sem si chtěl vybrat Daru“. Alan: „Ja sem tu show dělal pro diváky“.Dara: „ Keď som sa otočila stála tam regulérna postavička „blázon“J.

13. Tino Richter spieval pieseň: I´m Yours. Spieva od 5 rokov zbore  od 9 rokov spieva sólovo. Neotočil sa nikto teda vypadol. Dara: „Aj keď Ťa nevidíme, cítime či to más v sebe“. 

14. Lucia Molnárová (25) SK spievala pieseň: Vyznanie. Muzikálová herečka – veľa ľudí si o mne ani nemyslí, že spievam a že viem spievať. David sa otočil prvý a na refrén: „Vráť láske:.... sa otočil aj Vojtek. Dara a rytmus stlačili až na koniec. David: „Marika Gombitová musí být na tebe pyšná. Bomba krásně si to zaspívala a chci Tě v tíme. Všechno se dá kdyš budeš mít dobrej tím a ten budeš mít při mě„.  Tento súboj o speváčku bol asi najdlhší medzi porotcami. Lucia: „Keby som sa mala rozhodnúť a rozhodnúť by som sa mala medzi Michalom a Darou... a ja sa teda si vyberám Davida. David o nej: „Je krásna je mladá, skvele spíva a je v mím tímu!“.

Koniec vysielania o 21:44 Dobrú noc J.

Pozn. Ospravedlňujem, ak som niekomu omylom skomolil meno, alebo názov piesne, za české gramatické chyby, za uvedenie času a nepresnosti v dialógoch, názvy textov piesni a pod. Písal som počas úvodnej časti prenosu a jednou rukou na klávesnici a druhým okom na obrazovke  a spracovával v hlbokej noci J. JT

Videá k tomuto kolu nájdete na TV.


Zdroje obrázkov: TV Markíza, TV Nova, VOYO
Sorry za kvalitu – foto nastrihane z videí
ak ste našli chybu prosíme do komentára zanechajte odkaz - opravíme.

Žiadne komentáre: