pondelok 27. februára 2012

Výber súťažiacich naslepo 3. kolo

V poradí  treťom kole výberu naslepo ste mali možnosť pokochať sa spevom v podaní niekoľkých dobrých a niekoľkých výborných spevákov z Čiech a Slovenska. To aký boli neznamená, že budú lepší a naopak. Ich výsledky sa ukážu až keď príde ten správny čas a pôjde do tuhého, či už vo výberoch a neskôr vo vzájomných súbojoch a nakoniec v Grant finále, kde sa stretneme len tými najlepšími.

"Po odvysielaní Hlasu na Markíze a prepnutím na TV JOJ sme sa mohli dozvedieť že moderátorka Hlasu a speváčka Tina sa stala za rok 2011 speváčkou roku a tým získala ZLATÉHO SLÁVIKA. Zuzana Smatanová skončia so strieborným slávikom v ruke, Katka Knechtova si odniesla Bronzového slávika a absolútnym slávikom sa Stala skupina Desmod."

Tretie kolo výberu naslepo začalo 25. februára o 20:10 na televíziách Markíza a Nova.V tretej časti výberu naslepo účinkovalo až 19 spevákov. Dokopy sa tretieho kola pred kamerami postúpili do tímov svojich koučov 12 a 7 nepostúpilo.

Tímy podľa toho ako si ich vybrali súťažiaci a porotcovia – kouči 25.2.2012:

MICHAL DAVID má zatiaľ vo svojom Tíme po treťom kole: Jiří Koběrský (33) CZ, Kateřina Petráňová (24) CZ, Jaromír Hnilica (35) CZ, 2. Kolo: Michal Kašpar (37) CZ, Radka Križanová (20) SK, Ivanna Bagová (18) SK  1. Kolo: Arpád Csete (38) SK, Lucia Molnárová (25) SK 

RYTMUS si vybral a jeho si vybrali: po prvom kole,druhom a treťom kole: Adam Koubek (23) CZ, Lenka Libjaková (17) SK, Lucie Dobrovodská (26) CZ, 2. Kolo: Nikoleta Spalasová (26) CZ, Imrich Tengeri (29) SK, 1. Kolo: Kristýna Daňhelová (17) CZ, Petr Lexa (20) CZ,  

JOZEF VOJTEK - jeho tím vyplnili doteraz: po prvom, druhom kole a po treťom kole: Michaela Husárová (17) SK, Barbora Švidraňová (23) SK, 2. Kolo: Markéta Poulíčková (23) CZ, Marek Motalik (17) CZ, Veronika Vrublová (16) CZ 1. Kolo: Daniel Mrózek (18) CZ, Jakub Pohle (21) SK, Bára Vaculíkova (32) CZ,

DARA ROLINS má vo svojom Tíme: 3. Kolo: Katarína Demská (20) SK, Norbert Petický (26) SK, Eva Bittoová (39) SK, Dominika Šul'aková (18) SK, 2. Kolo: Zuzana Mikulcová (22) SK, David Bísek (24) CZ, Nándor Polgari (25) SK,  1. Kolo: Adam Pavlovčin (16) SK, Simona Hégerová (16) SK, Alan Tuscany (20) CZ,


Výber spevákov naslepo v prvom kole si môžete prečítať v článku "výber súťažiacich 1. kolo"
Výber spevákov naslepo v druhom kole si môžete prečítať v článku "výber súťažiacich 2. kolo"

Celú tabuľku súťažiacich si môžete pozrieť na karte "súťažiaci" v hlavnom menu hore.

treťom kole a prvej odvysielanej časti Hlasu už pri výbere naslepo v treťom kole VYPADLIVeronika Vohnoutová (23) CZ, Robert Juilus A CZ, Magdalena Wronková CZ, Ján Rychta (17) CZ,  Tomáš a Petr Szabó (16) CZHana Hyánková CZ, Martina Fábová CZ,   v druhom kole: Viktor Nižník (30) SK, František Bartoš (34) CZ, Vladimíra Bauerová (48) CZ, Karolína Ruppert (33) CZ,  po prvom kole: Vanda Krajčovíčova, Viliam Šandor, Vanesa Walsbergerová CZ , Tino Richter,

Vystúpenia najlepších spevákov Hlasu tretie kolo, ktorí sa uchádzali o priazeň porotcov v poradí tak, ako ich odvysielali TV Markíza & Nova:

(Zoradené podľa Meno, vek, názov piesne, kto sa otočil, koho si vybral súťažiaci, alebo kto išiel domov)

1. Televízie Markíza a Nova nám ponúkli prvého súťažiaceho s menom Adam Koubek (23) CZ a spieval pieseň: Easy.  Nastupoval s malou dušičkou že: "snad se to bude líbit porotcům, koučům, divákům" A páčilo sa, otočil sa Rytmus a Vojtek.
Rytmus: "Prvé, čo som si všimol - farba hlasu, frázovanie, precítenie, to jak si to tu rozžiaril a chcel by som Ťa do týmu a keďže máš 23 rokov, takže to znamená, že to budeš robiť pre mladých, tak ver mi že ja mladým rozumiem (načo sa Pepa Vojtek rozosmial so slovami: "Ja nic neříkam, ja se jenom směju")...tomu ver, ja zastupujem mladých. Keď si vybereš mňa, tak Ti sľubujem, že zamiešaš karty v tejto súťaži." Vojtek: "Ja si myslím že to co říkal Rytmusje pravda s 50 %, protože ty seš mladý a potřebuješ skušenost a ja mám dvadsetidvouletí skušenost v rokoví muzice, tak poď ke mňe, chtel bych Tě do svího tímu, múžeme to neco skusit." Z obecenstva sa ozvalo Rytmuséeee! A Adam: "Tak ja to asi skusím jít k Rytmusovi."

2. ďalším v poradí druhým spevákom tretieho kola výberu naslepo bola Veronika Vohnoutová (23) CZ  sa predstavila s rovnakým výberom piesne: Bad day, ktorý už vyradil aj Viktora Nižníka v druhom kole výberu naslepo. Žeby symbolika v názve piesne? Aj keď sa o nej po vystúpení porotcovia vyjadrili pozitívne a Michal David zvlášť povedal že: "Teď trošku lituji" na postup jej to nestačilo a vypadla.

3. Tretie kolo výberu naslepo absolvovala aj východniarka Katarína Demská (20) SK, a zaspieval pieseň: Billie Jean od Michaela Jacksona. Pred vystúpením sa vyjadrila: "Môj sen je živiť sa tým, čo mám rada"..."Mám strach, trému ale teším sa zároveň" a po vystúpení povedala: "Ani neviem že kde som teraz" s výrazným východniarskym prízvukom.Keďže sa Dara otočila sama privítala Katarínu vo svojom tíme so slovami : "Máš v hlase niečo prirodzené"..."a navyše vyzeráš skvele - vitaj v mojom tíme". 

4. Michaela Husárová (17) SK si vybrala pieseň Back to Black a vybrala si dobre, pretože postúpila. Na otázku Tiny či by chcela byť viac slávna, alebo viac bohatá odpovedala, že viac bohatá :). O svojom hlase sa vyjadrila, že o nej hovoria, že ho má hrubý a "ľudia majú zimomriavky keď ma počujú" Otočili sa Pepa Vojtek a Dara Rolins. Jej mama v zákulisí neudržala slzy. Rytmus: "Ja som nestlačil preto, lebo si pre mňa znela úplne ako "Ami weinhaus", úplne tak isto ako ona. Pretože ja potrebujem originál. Vieš čo myslím. Ale super, zaslúžila si si potlesk". Dara: "Ja Ti chcem zložiť poklonu"..."Vieš spievať, máš to od Pána Boha" Chcem Ťa o svojho tímu!. Pepa Vojtek: "Ja sem zavřel oči, nebo sem si tak předstaoval kdo za mnou stojí a ja sem si vlastne uvědomil, že kdyš zavřu oči, si připadám jak v nějakém zakouřenem šantánů, kde taková tá "Herdek" spěvačka to dáva a přitom taká "Peknučká" stojí tady. Taková mi chybí v tímu"..."Tak je to na tobě kdo z nás dvou bude ten šťastný a ten naštavaný" Michaela: "Tak ja som presne Vás dvoch chcela, ale asi si vyberiem skôr Pepu".

5. Jiří Koběrský (33) CZ vystupoval s piesňou Love Is All Around s ktorou na porotu zapôsobil, teda konkrétne sa otočil iba Michal David a povedal: "Vybral jsem si Tě, protože takovýhle hlas v tímu ješte nemám". Jiří od 17 rokov spieva a skladá hudbu a robí to čo ho baví. Jiři: "Mám trému, nejhorší sou ti okamžiky těsně před". Vojtek: "Gratuluji ke kouči". Jirka: "Je to jeka znovuzrození pro mňe." 

6. Robert Juilus A CZ skúšal svoje šťastie s piesňou Plush ale to ho v tejto súťaži nepostrehlo a vypadol. Jeho kamarát sa v zákulisí vyjadril, že sa mu jeho spev nepáči ale že je to jeho kamarát, tak ho podporuje. Dara: "Nevybrala som si ťa preto, lebo si Rocker". Michal David: "Ja si myslím, že Ty bys ke mně stejne nešel". Vojtek: "Stratil jsem se v tobě".

7.  Norbert Petický (26) SK - býva v Prahe? S piesňou Hero sa pred porotu postavil a zabojoval, čo sa mu vyplatilo a postúpil. Norbert o sebe: "Hudobné nadanie nemám. Vyštudoval som Strednú školu fotografickú. Vybral som si pesničku, po ktorej sa otočia všetci štyria". Nestalo sa Vyberal si iba medzi Darou a Rytmusom. Vojtek: "Tohle není můj šálek kávy, ale jelikoš dámy tady za mnou ž omdlívali teď, tak vůbec si neodvažuji mysled, že co se stane kdyš si Tě veme do parády Dara, nebo Rytmus" Dara: "Bola som milo prekvapená potom ako som sa otočila. Máš kúzlo a mne by sa veľmi páčilo, keby si bol v mojom Tíme". Rytmus: "Neviem ani ako Ťa mám presvedčiť, aby si šiel do môjho tímu, nechcem sa zas opakovať ale..." do toho mu skočil Michal David s poznámkou "Seš nejlepší". Rytmus: "Tak zvykli to o mne hovoriť, tak myslím, že by sme si mohli rozumieť, preto poď do môjho tímu". Norbert: "Tak, ja budem veľmi úprimný - bol som tak nervózny, že som nedúfal, že sa ktokoľvek otočí. Tvoja ponuka je úplne skvelá ale SEXI BERE. Takže ja si vyberám Daru ak môžem".

8. Lenka Libjaková (17) SK spieva pieseň Time After Time.Za najväčší úspech považuje to, že má kapelu a robí to, čo má rada. Trochu falošným začiatkom neohúrila, ale potom sa predsa len dostalo trochu priestoru a otočil sa Rytmus. Pepa: "Přeju hodně štestí" Tina po stlačení tlačítka Rytmusom víťazoslávne zakričala anóooo. David: "Na mňe to popravdu působilo, že to neladilo malinko, takže ja Ti budu přát úspěchu, seš krásna milá a určite máš to všechno před sebou a budu přát hodne štestí." Rytmus: "Takže ja ťa vítam v mojom tíme. Ty si také slniečko, taká pozitivita, keď sa na Teba pozerám. čo je, čo som úplne ešte viacej rád, pretože mi nevidíme, kdo tam je a vždycky, keď sa otočím, tak to to s človekom strašne veľa spraví, a je taký spokojný s tým, že Dobre spieva a ešte aj dobre vyzerá. A som velice rád, že si takýto balíček, si podľa mňa potencionálna dobrá speváčka s ktorou sa bude dať spolupracovať. Ty pôjdeš iba vyššie a vyššie a ja chcem byť pri tom".

Reklama 20:50 – 20:57 :)

9. Eva Bittoová (39) SK Spievala pieseň:  Because of You. Tina: "čo pre Teba znamená Tvoj hlas?" Eva: "Môj hlas, to je všetko, čo mám"..."Ja dúfam, že aspoň niekto sa otočí". A otočili sa Dara a Rytmus. David: "Mňe se to líbilo - máš pěkne zstřetý hlas" a podobne sa vyjadril aj Pepa Vojtek že: "máš krásne sfarbený hlas", no oni nestlačili. Takže bitka bola len medzi Darov a Rytmusom . Dara: "Máš charizma, máš hlas, máš všetko, čo hviezda má mať, akurát Ti chýba ten správny kouč. A preto by som chcela aby si bola v mojom Tíme. "Nakoniec si vybrala Daru.

10. Meno ďalšieho speváka je Kateřina Petráňová (24) CZ s piesňou Sweet About Me. O jej postupe bolo rýchlo rozhodnuté, pretože hneď v úvode sa otočil Michal David a Dara Rolins a neskôr sa otočil aj Rytmus. Miluje Lec zeppelin, Pink Floyd, Bigbít. Porotcovia o ňu "bojovali" so slovami: Dara: "Od samého začiatku je zrejme, že si originálna, máš v hlase niečo, čo provokuje, dokonca aj tak vyzeráš.". David: "Výborně spívaš, máš charizma, múžeš mít autora ve mňe a skvělího producenta". Rytmus: "Poď do mojeho tímu prosím Ťa, urobím z Teba hviezdu". Kateřina: "To je strašne Těšký, protože , (Darinka) - tá úžasne tancuje, já netancuji, bych to potřebovala, (Rytmus)- ty seš strašne moderní ale já si musím vybrat Michala Davida!

11. Magdalena Wronková CZ Napriek tomu, že pochádza z miesta, odkiaľ pochádzajú Eva Farna, alebo Markéta Konvičková sa s piesňou Poison ďalej neprebojovala. Pričom s touto istou piesňou už postúpili v prvom kole výberu naslepo Bára Vaculíková a v druhom kole výberu naslepo Veronika Vrublová. Rytmus: "Počul som tam falošnosti", načo i Magdaléna prikývla, že i ona ich tam počula.


12. Ján Rychta (17) CZ sa do súťaže prihlásil  a vystúpil s hroznou trémou, ktorú mu bolo vidieť pri spievaní piesne All by Myself.  Sám o sebe povedal, že je hrozný trémista. David: "Na tuhla písničku nemáš". Dara."Nezmačkla som to z toho dôvodu, že som si to neužila". Pepa s úsmevom: "Život jde dál, zítra vijde sluníčko" To oli jasné odpovede a do ďalšieho kola nepostúpil.

13. Dominika Šuľaková (18) SK spievala v treťom kole výberu naslepo pieseň Sober. Pred vystúpením povedala: "Mojim cieľom je zarábať si mojim hlasom"..."Mám strach, že sa nikto neotočí". V zákulisí sa objímala, načo Leoš zareagoval poznámkou, že: "Vy máte choreografii i na objímáni". Najprv sa otočil Pepa Vojtek a nakoniec Dara. Po odspievaní sa veľmi spontánne tešila a zajkrývala si ústa. Rytmus: "mne si pripadala, že si išla tak na 80 %. Možno to bolo tou trémou". Ale ja čakám na niekoho, ktorý nemá trému a dá to úplne že na 100 % a padnú všetky tieto repráky. Dara: "Dominika, ja som okúzlená, ty si živel, ty si živé striebro"..."Máš dokonalé vlasy"... "Ale, keď Ti môžem radiť, tak sa rozhodni pre mňa". Vojtek: Ja sem to zmáčkl s toho dúvodů, že ten potenciál hlasovej tam je"..."Sem přesvědčenej, že na tobě se dá pracovat, tak bych byl rád aby si byla u mňe v tímu, protože něco o tom vím, dělám to 22 let". Vybrala si Daru.

14. Zvláštne, Tentoraz vystúpili dvaja - Dvojičky: Tomáš a Petr Szabó (16) CZ a spievali pieseň Fu*kin´Perfect. Napriek tomu, že boli dvaja a mali viac "HLASU" nestačilo to na postup a  vypadli. David: "Bylo to milí, jenže my hledáme něco jiného. Mladý 16 roční chlapci išli teda domov.

15. Lucie Dobrovodská (26) CZ. O sebe povedala, že jazdí Enduro motorku a pred vystúpením povedala ešte že sa cíti hodně nervózně. "Uvnitř se to ve mňe velmi chvěje ale zároveň se velmi teším" Spievala pieseň Purple Rain s vlastným gitarovým dopravodom.Otočili sa Dara a Rytmus. Dara: "Máš v sebe veľké emócie, s ktorými by som vedela pracovať" Rytmus si od začiatku piesne pokyvkával hlavou a nakoniec sa aj vyjadril:"Cítil som tam srdce, energiu..." Nakoniec si vybrala Rytmusa.

Reklama 21:24 – 21:32 :)


16. Hana Hyánková CZ s piesňou One of Us. Nezaujala porotu a tak zo súťaže vypadla. Mama v zákulisí sa vyjadrila o nej že: "je skromná, přičem se nikam nebere a si myslím, že nato má". Na otázku Tiny, Či jej dali rady porotcov povedala, že to isté jej hovoril jej učiteľ spevu. Život je boj...


17. Aj Barbora Švidraňová (23) SK si pripravila pieseň Warwick Avenue, ktorou chcela zapôsobiť na porotcov. Podarilo sa. O jej účasť v Tíme sa uchádzali Pepa Vojtek a Patrik Vrbovský - Rytmus.  David jej po vystúpení zatlieskal. Vyberala si ale z pomedzi Dvoch. Vojtek: "Ja si myslím že Tvůj názor bude velice respektovat, a pokůď budeš respektovat i ty můj názor, tak to bude skvělý a byl bych rád, kdybys byla u mně v tímu." Rytmus: " Jak by som ťa presvedčil aby si išla ku mne? Takže..." Otočil sa na Pepu a opýtal sa ho: "čo si jej ponúkol?" Pepa: "Ja nenabízim peníze". Rytmus: "Ani ja"..."Ja Ti nenabizim penize ale nabízim Ti to, že ja robim s najlešími ľuďmi, ktorý majú dobrý zvuk, robím aj s muzikantami dobrými, takže toto Ti zaručím, takže keď si budeme rozumieť sa dostaneš do toho kolobehu a toto všetko Ti ponúknem." Po vystúpení povedala Barbora: "Som trochu rozvibrovaná" :) Nakoniec si vybrala - študovala som muzikalové herectvo a veľmi sa mi páči ako spieva Pan Vojtek, čiže je to jasné Pepa Vojtek.

Reklama 21:49 – 21:57 :)

18. Keďže porotu Martina Fábová CZ nezaujala a jej prevedenie piesne I Say a Little Prayer nebolo teda presvedčivé, súťaž Hlas Česko Slovenska pre ňu končí. Jej Frajer je povedal, že keď odíde do tej Prahy, tak spolu už nebudú. Asi to tak malo byť a je im súdené byť spolu. Dara: "nie si vyspievaná". Vojtek: "Máš krásnou barvu hlasu"..."Užívej si života, hlavne spívani.".


19. Posledným účinkujúcim v treťom kole výberu na slepo v súťaži Hlas Česko Slovenska spieval Jaromír Hnilica (35) CZ a spievala pieseň:  Set Fire to the Rain. Pred výstupením Jaromír prezradil: "Pracuji normálne jako dělník"..."Ja si myslím, že bych mohl postóupit". Podarilo sa. O Jaromíra totiž prejavili záujem všetci štyria porotcovia. Michal David: "Tak to byla bomba, výborný, fantastickej výkon, chtel bych Tě mít v tímu, seš skvělej". Rytmus: "Proste toto sa nedá nacvičiť, to je dar od Boha a s takými ľuďmi ja chcem spolupracovať". Vojtek: "Ja si myslím že ten talent je a že ti si hotovej spěvák. Máš v sobě pokoru a to je strašne důlužitý, moch bys být nafoukanej a nejsi. Byl bych rád, kdybys byl u mne v tímu". Dara : "A ja chcem to isté, chcem Teba a chcem Ťa do svojho tímu" Po pár sekundách nakoniec vyslovil meno: Michal David.

Celú tabuľku súťažiacich si môžete pozrieť na karte "súťažiaci" v hlavnom menu hore.

Pozn. Ako vždy - ospravedlňujem, ak som niekomu omylom skomolil meno, alebo názov piesne, za české gramatické chyby, za uvedenie času a nepresnosti v dialógoch, názvy textov piesni a pod. Znovu som písal počas tretej časti prenosu a moje telo hovorilo spi, no ja som bol nadopovaný dokončením článku pre Vás. J. JT


PS. SLEDUJTE HLAS ČESKO SLOVENSKA A AJ TENTO BLOG - a zanechajte odkaz, potešíme sa.

Videá k tomuto kolu nájdete na TV.

Pre tých, ktorý nestihli pozrieť tretie kolo súťaže je tu celá časť:
http://www.youtube.com/watch?v=8vLVNONAV_0&feature=channel

Zdroje obrázkov: TV Markíza, TV Nova, VOYO
Sorry za kvalitu – foto nastrihane z videí
ak ste našli chybu prosíme do komentára zanechajte odkaz - opravíme.

Žiadne komentáre: