pondelok 26. marca 2012

Súboj 2. časť vyradzovania súťažiacich

No..., tentoraz to bolo zaujímavé. Počuli sme vyrovnané súboje medzi súťažiacimi  nakoniec to bolo fakt cool. Poznáme teda tých ktorý postúpili o live prenosov ale poznáme aj tých, ktorým sa táto česť nedostala a zo súťaže musel odísť.


Čo spievali súťažiaci v druhom kole Súbojov a koho si ponechali koučovia v tímoch?



Súboj č.1

Ivanna Bagová 
Jaromír Hnilica 
Pieseň: Dangerous od Roxette
Pri tomto speváckom výkone mi bolo naozaj ľúto, že niekto musel vypadnúť.Ivanna po vystúpení ďakovala mame, že ju podporovala, a povedala jej: "Mami, toto je darček k narodeninám". Michal David: "Jaromíre, určite se nebudeš zlobyt, kdyš do své šestice vyberu Ivannu". Michal David sa rozhodol nakoniec pre Ivannu Bagovú, keďže je skôr na "ženy" - to povedal ale Vašo Patejdl. 


Súboj č.2

Jan Danda 
Martin Truhlař 
Pieseň: Say Say Say od Paul McCartneyho a Michaela Jacksona
Honza, čiže Ján pred vystúpením: "Tvářime se jako kamarádi, ale nebudeme kamarádi" Keďže Jozef Vojte si vybral Martina Truhlářa Janovi nazostávalo nič iné ako poznamenať svojej (Priateľke?), keď sa mu v náručí rozplakala: "Budu se živit poctivě" - Žeby spev nebola poctivá robota???


Súboj č. 3

Lenka Jankovská 
Elin Špidlová 
Pieseň: Run To You od Whitney Houston
Tu bol súboj dvoch mamičiek, z ktorého jedna odišla domou a druhá si zaspieva v live prenosoch. Pesnička od Whitney Houston bola šťastnejšou pre Lenku Jankovskú, ktorá Dara Rolins posiela ďalej a povedala o nej, že z nej mala uveriteľnejší pocit.


Súboj č. 4

Petr Lexa 
Tamara Kubová 
Pieseň: Moves Like Jagger od koučou americkej verzie Hlasu "The Voice", Christiny Aguilery a Maroon 5.
Tamara pred spievaním, keď sa dozvedela od Rytmusa, čo bude spievať: "Tá písnička mi příde taková vlezlá" Tamara o Petrovi: "Petr je slabší v refrénoch" Petr o Tamare: "Tamara je slabšia v pohyboch :)" Rytmus nakoniec: "Musím si vybrať iba jedného a kto mi je bližší". Petr Lexa postupuje.


Súboj č. 5

Barbora Bláhová 
Kristína Zakuciová 
Pieseň: Love The Way You Lie od Rihanny
Barbora: "nechcem byť namyslená, ale myslím si, že keď niekto nepočuje dvojhlasy a je v päťdesiatšestke, tak tu nemá č robiť". Po vystúpení, keď ju Jozef Pepa Vojtek nevybral povedala že "Asi som si začala moc veriť"..."Sklamaná som sama zo seba". Postupuje Kristína Zakuciová.



Súboj č. 6

David Bisek 
Norbert Petický 
Pieseň: Cry Me A River od Justina Timberlaka
Pretože študent David Bisek si nevedel zapamätať text, napísal si ho na ruku k mikrofónu, tak aby ho videl. V tejto piesni plnej falzetova prechodov sa zdali byť obaja vyrovnanými súpermi. Obaja neboli vo svojej koži :). Dara si však vybrala Davida Biseka, ktorý postupuje do šestice Daryniných vyvolencov.Dara o obidvoch: "Som rada, že ste ma nesklamali". Norbert o sebe : "Bol som mimo. Ja som tam dal tak 5% čistých tónov". David Bisek teda dal tých čistých tónov viac ako 5% a preto postúpil :D.


Súboj č. 7

Kristýna Daňhelová 
Renáta Čonková 
Pieseň: Firework od Katy Perry
Toto bol celkom vyrovnaný duel. Chraplák Renaty Čonkovej však nestačil na Kristínu, ktorá viac zapôsobila na Rytmusa a ktorú si vybral do šestky. 18 ročná Kristína postupuje a Renáta Čonková končí v súťaži Hlas Česko Slovensko. Pri spievaní tejto piesne sa Rytmus postavil a bil sa do hrude so slovami "To je môj tím""


Súboj č. 8

David Weingartner 
Jiři Koběrský 
Pieseň: Nik Kershaw – The Riddle
Nič výrazné sa nestalo, iba Michal David si ponechal vo svojom tíme menovca Davida WeinGgartnera.

Súboj č. 9

Barbora Švidroňová 
Matej Koreň 
Pieseň: U2 / Marry J. Bridge – One 
Herečka a študentka VŠMU spievala pieseň spolu so svojim kamarátom Matejom Koreňom. Pred vystúpením sa o výbere dvojice Jozefom Vojtekom vyjadril: "Nechcel som ju do súboja". A asi vedel prečo Vojtek si vybral "Dívku s ohněm v vlasech" Barboru Švidroňovú, ktorá ho bude reprezentovať v Live prenosoch.



Súboj č. 10

Judita Hansman  
Zuzana Mikulcová 
Ain't no Mountain High Enough od Marvina Gaye
Známa to herečka Judita so svojim speváckym výkonom po vystúpení bola/nebola spokojná. Dara jej povedala, že môže byť spokojná, no ponecháva si Zuzanu Mikulcovú. Judita túto pesničku počula prvýkrát pred výberom piesne a hneď o týždeň je spievala na živo.

Súboj č. 11

Kouč: Rytmus
Simona Fehérová ?
Michal Chrenko ?
Pieseň: Crazy od Cee Lo Greena
Tentoraz nás trochu prekvapila Simona "Šalená Vychodniarka", ktorá sa nezaprela a ukázala temperament ako sa patrí. Na korepéticie prišla Opitá - ale vyjadrila sa na kameru, že si dala iba panáka "s každým?" Rytmus a aj Tomi Popovič sa jej snažili v niečom prehovoriť do duše, ale bolo vidieť, kto hrá prvé husle. Aj tak si Simona urobila po svojom a Rytmus sa vyjadril: "Mal som pocit, že nerešpektuje túto súťaž a nikoho" a vyjadril sa aj k pokore, ktorá by pri takejto súťaži mala byť samozrejmosťou. Nebola a Simona povedala: "Toto je posledné miesto, kde by tá pokora mala byť". Michal Chrenko povedal, že Simona je vynikajúca speváčka a že "mám také obavy, že ma prevalcuje, aj keď o sebe si myslím, že som tiež dobrý spevák". Nedozvedeli sme sa kto vyhral tento súboj ale skúsme si tipnuť. Ja tipujem že to čo Simona povedala po vystúpení: "Rytmus, si Kráľ" - myslela ironicky a a že vypadla, čo tipujete vy?


Parfémy za neuveriteľné ceny - Darček pre muža pre muža aj ženu
--------


Hlasovať o najlepšom spevákovi môžete aj na pravej strane alebo ak Kliknete za Hlasuj za porotcov.


Videá si môžete pozrieť na TV.


Zdroje obrázkov: TV Markíza, TV Nova, VOYO
Sorry za kvalitu – foto nastrihane z videí
ak ste našli chybu prosíme do komentára zanechajte odkaz - opravíme.

Žiadne komentáre: