nedeľa 22. apríla 2012

Druhé živé vysielanie Live prenosov

V druhom živom vysielaní spievali spolu so svojimi zverencami aj porotcovia Michal David v "Americkej bunde" s Piesňou We Are the World a Dara Rolins sa predstavila s piesňou Don’t Speak, Party Rock a s dobre upravenými vlasmi. Baby to teda riadne rozbalili, hlavne v úvode, kde vizáž urobila svoje a samozrejme oblečenie, ale čo je podstatné v tejto súťaži, že "spev je až na prvom mieste" a že sa tu hľadá "Hlas Česko Slovenska". Aby som bol úprimný, tak v úvode sa mi aj tak najviac "spevácky" páčila Ivana Bagová a napokon keď spievala, za seba to dokázala obhájiť.


Tento večerný live prenos odštartoval teda Michal David a a jeho tím.

Hlas 13. Petr Kutheil, ktorý sa znova svojim prejavom na javisku rozdával a rozdával, až na koniec piesne od Karla Gotta Lady Karneval zožal kritiku porotcov :(. Dara: "pri tejto piesni mi tam chýbala ľahkosť a vtip", ktorý Karel Gott v každej piesni predvádza. Rytmus" "Bolo to podľa mňa staromódne"..."ale spievať vieš". Vojtekovi sa to páčilo a David , keďže to bol "jeho spevák" samozrejme chválil a povedal: "šlo nám o to aby si ukázal hlas a to se Ti povedlo".

Hlas 14. Kateřina Petráňová sa predstavila (neviem či šťastným výberom piesne) Gloria Gaynor: I Will Survive. Aj keď ju porotcovia prevažne chválili (ju poznajú aj z nácviku) tak sa mi zdalo, aj keď to hovorím nechtiac, že to bolo falošné, alebo možno sa mýlim a ak, tak si ma nevšímajte, ide predsa iba o Hlas a spev a ja nie som lektorom spevu :). Mimochodom Kateřina spolu s Tinou schudli za rok spolu niekoľko kíl a keďže Tina schudla každý mesiac v priemere 0,83333 kg, tak na Kateřinu zostalo tých zvyšných 1,4166 kg váhy na mesiac :).Koľko teda schudli za jeden rok???

Hlas 15. Brunno Oravec (Davidovo dvojča s 125 kolena :)) Brunno: "Každý  má ambície prihlásiť sa do súťaže a vyhrať". Chlapík ma vyspievaný hlas a pieseň Please Forgive Me, kde sa spieva: "Prosím odpusť mi, neviem čo robím. Prosím odpusť mi, no nedokážem ťa prestať milovať". Tak tu Brunno určite spieval o hudbe a o Hlase. Je jasné že ho porota chválila, Brunno je profík.

Hlas 16. Alžběta Pažoutová v piesni od Pink - Who Knew ukázala že (podľa porotcov)
nemá energiu v speve. Dara: "Málo radosti  bolo v prejave a počula som tam aj chyby v intonácii".

Hlas 17. David Weingartner-spieval pieseň od Marilyn Manson, Personal Jesus. Rytmus sa vyjadril pozitívne. "Sadlo Ti to, veľmi dobrý výber, najlepší výkon dnes".Vojtek takisto pochválil."úžasný výber výborné. David bol najskôr zmätený pred samotným vystúpením, no potom zmenil názor, " je to pecka, kapela výborná.

Hlas 18. Ivana Bagová-zaspievala nádhernú pieseň od Whitney Houston:I will always love you.Bolo to krásne a jedinečne zaspievané, nebolo to kopírovanie Whitney. Ocenili  jednohlasne aj všetci zúčastnení. Pepa Vojtek:"Težký oříšek, lidi stáli tak asi dobrý, určite dobrý".Dara:"zaslúžený potlesk, zaspievala si to královsky".Rytmus a vyjadril, že väčšinou počul spievať iných túto pieseň a pokazili to, nezvládli to. "Toto bol bravúrny výkon, ale pôsobíš na mňa ako spievajúca teta", nemyslel to vraj v zlom.
Michal David bol unesený, hodnotil to slovami: " Nejlepší výkon...pro mne hlas Česko Slovenska".

Po týchto vystúpeniach sa predstavila Dara so svojim tímom

Hlas 20. Miloš Novotný- sa predstavil s piesňou Maroon 5, This Love. Celkovo sa to páčilo.

Hlas 21. Katarína  Demská, pieseň od  Georga Michaela, Freedom. Nebola veľmi pochválená. David: " chýbali emoce, bylo to opatrné. Rytmus: "bola si pod stresom, jedno z najslabších vystúpení.

Hlas 22. Zuzana Mikulcová: Alicia Keys, pieseň No One. Bol to jedno z lepších, alebo tých dobrých vystúpení.Rytmus: "super, frázovala a spievala po svojom, dobre. David: " dobré, vlasy taky sluší."Dara: "je jedo či vyhráš alebo prehráš, pre mňa máš hlas."

Hlas 23. David Bisek. Spieval od Ne-Yo, Closer. Malo to celkom dobrú atmosféru, pozitívne s úsmevom. Pepa: pohodový, zábavný. David: "dobrý do šoubiznisu". Rytmus: "opatrný spev, chýbala rytmika

Hlas 24. Simoa Hégerová: Rihanna , We Found Love, celkovo sa dobre na ňu pozeralo, ale bola trochu nesmelá v prejave, neskúsená. pochálili spev, len sa má ešte čo učiť v prejave.


Hlasujte, lebo jedine tak sa môžete stať majiteľmi novej generácie Parfumov a Voňaviek v internetovej parfumérii za neuveriteľné ceny.

Žiadne komentáre: